torsdag 3. oktober 2013

Hvaler besøk!



Nå har vi hatt besøk i en uke allerede, og jeg lurer på hvor dagene egentlig blir av... Jeg tar meg i å si at "det får vi gjøre neste gang dere kommer...", hvor jeg i neste øyeblikk tenker "hallo, de er her for 2.gang i år..."! Vel, det blir nok ikke en 3.gang i år, men kanskje de kommer igjen til neste år?!?

Vi har nå vårt første besøk etter sommeren, og allerede har 3 andre "besøk" bestilt seg tur til Doha før sommeren! Så heldige vi er... Når vi i tillegg legger til besøk av svigermor og mamma/pappa blir det ett innholdsrikt og spennende "besøkelsesår" i vente! 

I går "slet" Siri og jeg oss gjennom en halv dag på spa! Fra den ene dusjen og varmebehandlingen etter den andre, til full kropps skrubb for så å avslutte med en time massasje! Total nytelse, og jeg slår fast at livet er herlig i Qatar! I år også... 

formiddag har vi vært i souqen, og hjemme på Hvaler er det ei dame som snart får seg en ny diamant ring på fingeren... Det går nemlig unna med diamanthandling når unge fru Reffsgård er i Qatar! Betjeningen på "Shine" ville gjerne selge Siri ett diamant armbånd til den nette sum av 25 tusen norske kroner. Da var svaret kort og bestemt "my husband is not a rich man"... Så der fikk du den Lasse! 






I morgen blir det champagne brunch på InterContinental, og 20 store og små gleder seg! 

1 kommentar:

  1. Takk Lindis for at du deler hverdagen din med oss. Det er så utrolig koselig å lese og ikke minst se bildene fra Doha. Kos dere på champagnebrunchen i morra.

    SvarSlett