søndag 3. februar 2013

Aquathlon

Nå tror dere som leser om oss, at det eneste vi driver med i helgene er sport... Det stemmer jo ikke, men det ar vært ett par "på rappen" nå.

På fredag var det duket for det fjerde aquathlon denne vinteren i en serie på fem. Geir er noenlunde kommet seg etter ryggstrekken og var klar for å løpe. Han gjennomførte med bra resultat... Heia Simon og Geir som ligger på 4.plass!

Tage deltok som sist, og det var først 100 m svømming og deretter 1500 m løping. Første gang han deltok i desember ble det 16. plass, og på fredag klatret han opp til 9. plass. Lærdommen etter første deltagelse var å ikke slite seg helt ut på svømmingen, og han var kjempefornøyd med innsatsen...


Mathias og Tage før start

Klar, ferdig...

Min partner var bortreist, og jeg påtok meg begge disiplinene selv denne gangen. Jeg var ikke så høy i hatten fredag morgen, men etter vel gjennomført aquathlon må jeg si det frister til gjentagelse. Det var kjempegøy! Vi snakker selvfølgelig ikke om plasseringen min, selv om mange av dere vet at vi er over gjennomsnittet interessert i akkurat resultat og plassering!


Det svømmes

1 kommentar:

  1. Hei igjen tror at dere er genuint opptatt av trening... Jeg er imponert hva du får til alene. Må også få skryte av Tage som klatra så høyt opp på resultatlista hurra!
    sol

    SvarSlett