søndag 27. januar 2013

Den O' store løpedagen!

Lørdag morgen var satt av til "Qtel Marathon". Geir pådro seg en ryggskade i gymen tidligere i uken, og fikk dessverre ikke løpt! Men det gjorde ikke jeg, så det var ingen vei utenom...

Thea, Trym, meg og Tage før start

Vi er i gang...
Det ble 1 km løp på gutta, og 10 km på meg. Målet mitt var å komme i mål på under en time, og det greide jeg akkurat! Hurra... Jeg ble nummer 255 av totalt 800 løpere, og nummer 19 av 70 deltagere i min klasse. Det er altfor lenge siden glansdagene mine da jeg som ung drev aktivt med friidrett, men det er fortsatt veldig gøy å løpe.

Superklare, og med reklame for Oslo Marathon på brystet!
Mathias og Trym  i full fart mot mål

Gutta ble nummer 4 og 15 av totalt 31 løpere i sin klasse 8-11 år og var sånn passe fornøyde...

1 kommentar:

  1. Moro å lese om - Utrolig imponerende. Gratulerer så mye til alle - og god bedring til Geir. Tor Gustav

    SvarSlett