onsdag 13. februar 2013

Camping i ørken

Fredag pakket vi bilen FULL og dro avgårde på telttur... Med besøk fra Felix og Herman, kompiser fra Hvaler syntes gutta det var stas å "vise frem" ørken. Mamma Siri og pappa Lasse var vel egentlig like ivrige etter å komme seg ut i ørken, og jeg tror jeg har dekning for å si at det var mamma Siri som var mest "vill". Da mener jeg "vill" med tanke på bilkjøring i små og store bakker.

Å kjøre firehjuling i ørken er som jeg har skrevet om så mange ganger tidligere helt topp, og besøket vårt koste seg veldig...

Overnatting i ørken kan være kaldt på vinteren, men vi klarte oss bra. Alle hadde soveposer fra Norge, og med ett stort leirbål holdt vi varmen utover kvelden. Vi våknet til skvulping utenfor teltet, og det viste seg at vi hadde fått teltet veldig nær sjøkanten iløpet av natten!

Camp...

Nystekte pannekaker til frokost

Badeliv, Saudi Arabia i bakgrunnen

Det graves og bygges og...

Obs... Noen kjørte seg fast...

To "små søte" firehjulinger på vei hjem...



1 kommentar:

  1. Dette må jo ha vært en opplevelse for gjestene. Det er nok ikke så mange som får sove i ørken og våkne til nystekte pannekaker. Minner for livet kan jeg tenke meg!
    Sol

    SvarSlett