lørdag 16. februar 2013

Siste feriedag...

I dag har vi hatt siste dag med Felix, Herman, Lasse og Siri...

Nå ligger gutta i seng, og alle sammen syntes vi at det er trist å si "hade". Vi har hatt noen fantastiske dager sammen, og håper vel egentlig bare at de vil komme igjen på ferie!

Siste dagen har blitt benyttet til en tur ut i sanddynene for å kjøre ATV, og alle som en storkoste seg! Ekstra stas var det at Trym kjørte for første gang i dag. Om det var han eller Siri som ropte høyest kan jeg holde for meg selv, men jeg kan fortelle at vi kosa oss!

"ja, jeg gjorde det"!

Tre "barn" på firehjuling

"Jeg vil opp den bakken"!

"Hjælp..."

Det kjøres...

Dagen ble avsluttet i Souq Waqif, og både Felix og Herman fikk handlet... Det ble både trofeer og dish dash og....

Under middagen fikk vi spørsmål av Mr X fra Kuwait om det var greit at gutta ble avbildet?! Bare artig det at noen vil bli foreviget med våre håpefulle, og Mr X var strålende fornøyd. Jeg måtte selvfølgelig ta bilde av seansen...

 Mr X  med de lyshårede...

Parade i kveld også

Ett besøk hos "sjalmannen".

Vakre guttæne...


  


1 kommentar:

  1. Jeg blir så glad når leser dette :) tusen, tusen takk for en fantastisk ferie som vi fikk sammen med deg og gutta dine :) herlig, herlig, herlig, heeeeeeeerliiiiiiiiiiiiiiig :) stor klem

    SvarSlett