torsdag 10. januar 2013

Doha City Center

I går ble det ett besøk til det største kjøpesenteret i midtøsten (ifølge mine søk på nettet), nemlig Doha City Center! Jeg har lest tidligere at det rommer 1400 butikker, men jeg kan ikke kilde henvise dette i dag... He, he

Gutta har aldri tidligere vært der, og jeg har kun vært innom to ganger tidligere... Det er som sagt det største, men definitivt ikke det fineste senteret i byen. Doha har mange store flotte senter, og å "henge på senteret" er en populær fritidsaktivitet på kvelder og i helger... Kanskje det er pga de mange månedene med varmt vær, kanskje det er pga rikdommen i landet, eller kanskje det rett og slett er pga at Qatarene må ha ett sted å "holde regningene i gang" som er ett uttrykk Glenn Tore bruker...


City Center

Middag på Hippopotamus

Vi stod ikke for den store handelen i går, men min mor derimot "holdt regningene igang" etter ett besøk på Shine hvor det ble handlet diamanter... 

1 kommentar:

  1. Hei!

    Koselig å "høre" fra dere igjen, har vært innom jevnlig i løpet av jula, og savna oppdateringene dine! :-) Men ser ut som dere hadde en fantastisk tur!!
    Tenkte jeg skulle sende deg en mail om dette Norge-smykket... Men klarer ikke finne noen adresse til deg!? Kan du hjelpe meg? :)

    Mari/Fredrikstad :)

    SvarSlett