onsdag 5. desember 2012

Cross Country

Forrige uke kom begge gutta stolte hjem fra skolen med brev om at de var blitt tatt ut på skolelaget i Cross Country. Trym skulle løpe 1200 meter, som er samme distanse som Tage løp forrige skoleår. Tage derimot, som nå har blitt ett år eldre skulle løpe 1800 meter.

Vi var alle fire ute å løp i parken sist helg for å vise gutta distansen de skulle begi seg ut på. Trym har gledet seg i flere dager, og med en storebror som hadde veldig høye ambisjoner skulle han selv gi ALT! Det gjorde han også til gangs, og det var en sliten Trym som kom inn over målstreken som nummer 11! Herregud så stolt jeg ble...

Tage hadde kun ett mål, og det var å vinne! "Jeg vant jo i fjor jeg vet'u mamma" sa han i morges... Jeg husket jo selvfølgelig det, og "dessverre" var det også andre som husket hvor ivrig jeg var da... Det kom nemlig noen artige kommentarer "fra andre" i målområdet i dag som gikk på hvordan jeg hadde "oppført" meg i fjor for å si det sånn... ja, ja.

Det ble ikke løping og roping av samme kaliber i år, men jeg måtte jo selvfølgelig rope og heie! HALLO, er det konkurranse så ER det konkurranse! Tage dro seieren i mål han, og jeg måtte le litt i bilen på vei hjem da han fortalte at han hadde "jogga"... Sier ikke mer...

Startområdet for Year 3


Stolt og sliten Trym  etter målpassering!


"Heia Thea"...

Startskuddet har gått for Year 5

Og vinneren ble Tage...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer Trym og Tage!! Så kult!!

    Hilsen
    Herman og Felix

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Trym og Tage og en liten hilsen til Thea. Det er utrolig kuuult........
    Hilsen fra Sol

    SvarSlett
  3. Flinke gutter! Spiser mye makrell, skjønner jeg!!!

    SvarSlett
  4. Fantastisk !! Gratulerer så mye. Ønsker dere en god førjulstid. Tor Gustav

    SvarSlett