fredag 28. februar 2014

Fotball cup!

Jeg har ikke oversikt over hvor mange helger vi har vært på fotball cup hjemme i Norge. Her derimot har vi kun vært på en- og det var i dag.

Kjempeartig! I regi av skolen, Qatar fotball liga og Evolution soccer- klubben Tage spiller for, var det i dag "duket" for cup!

Både Trym og Tage spilte, så Geir og jeg så i alt 10 kamper! Veldig kjekt... Geir kom med en kommentar om når han trodde han hadde vært på cup sist! "Husker du ikke cup'n på Torp da vi holdt på å regne bort???". Jeg husker ikke det, og trolig var jeg på jobb... Her regner vi ikke bort, men kan derimot nyte sol og varme på cup! 





Etter 5 kamper ble det slått fast at Trym sitt skolelag desverre ikke kom med videre i noen semifinale neste helg... Jeg trodde at Trym var like blid til tross for 5 tap! Hvordan kunne jeg tenke det??? Stakkars gutten var opprørt i tårer av skuffelse...




Tage sitt skolelag  spilte en uavgjort og vant fire kamper. Jeg trenger vel nesten ikke å fortelle at de gikk videre til sluttspill neste fredag... Så da blir det ny "fotballdag" neste helg!

Måtte legge ut bilde av alle de ivrige foreldrene som klappet og jublet over de unge håpefulle etter endt dag... Flirer!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar