torsdag 14. november 2013

Triathlon

Ett lite skryte innlegg om idretts presentasjonen forrige helg... Ifølge Geir, så smilte jeg med hele meg- om det går ann?!?



Jeg må innrømme jeg var stolt av 2.plassen! Om noen lurer, så var der bare jeg i familien som deltok. At det bare var 6 deltagere i min aldersgruppe trenger jo ikke ødelegge for stoltheten! Lenge siden jeg stod på "en pall"!

Det var en såkalt supersprint og målet til Triclub Doha, var å få med "dama/ mannen i gata"! For spesielt interesserte kan jeg fortelle at jeg svømte 250m, syklet 10 km og løp 3 km. 




Neste konkurranse i slutten av måneden blir 500 m svømming, 20 km sykling og 5 km løping. Og slik økes distansene i to senere triathlon i januar og april! 


Jeg gleder meg allerede til siste helgen i måneden! Triathlon fredag og aqvathon lørdag... 

1 kommentar:

  1. Heia Lindis vet ikke om noen som fortjener den 2. plassen bedre en du. Gratulerer så mye og stoooor klem. Gleder meg til resten av løpene. Nesten gang står du på toppen av pallen...... må jo ha et mål å strekke deg etter. Idag er det fredag og helga har starta i ørkenlandet kos dere med gjestene og helga.
    klem fra nord

    SvarSlett